| Author |
Message |
| gotc |
Posted: Wed Sep 12, 2007 3:36 pm |
|
|
|
Newbie
|
Jacque wrote: gotc wrote:
Als je ni tegen een dresscode kan blijf dan buiten. Leven kan zo simpel zijn soms ...
zijt maar zeker, maar of noxx dan 1500 man op een avond zal trekken?
zeker na een paar maanden niet, HA!
1) Er staat nergens dat Noxx 1500man op een avond moet trekken
2) Er zijn VEEL mensen die enkel weg willen gaan in clubs waar het iets deftiger is (denk vooral ouder publiek).
3) Noxx is niet enkel een club maar is ook tijdens de week open + restaurant.
Noxx is niet voor de coole incrowd die op fora rondhangen en maar 5% van de hele partyscene vertegenwoordigen, iets wat vele hier precies niet snappen ...
Oh and don't get me wrong, Noxx is ook niks voor mij maar als ik sommige comments lees van mensen die denken dat ze het allemaal weten lig ik soms wel dubbel van het lachen. |
_________________ aka Kastor
www.bambu.be
http://myspace.com/gotc_bmb |
|
| Back to top |
|
| StevenR |
Posted: Wed Sep 12, 2007 10:20 pm |
|
|
Member
|
gotc wrote: Jacque wrote: gotc wrote:
Als je ni tegen een dresscode kan blijf dan buiten. Leven kan zo simpel zijn soms ...
zijt maar zeker, maar of noxx dan 1500 man op een avond zal trekken?
zeker na een paar maanden niet, HA!
1) Er staat nergens dat Noxx 1500man op een avond moet trekken
2) Er zijn VEEL mensen die enkel weg willen gaan in clubs waar het iets deftiger is (denk vooral ouder publiek).
3) Noxx is niet enkel een club maar is ook tijdens de week open + restaurant.
Noxx is niet voor de coole incrowd die op fora rondhangen en maar 5% van de hele partyscene vertegenwoordigen, iets wat vele hier precies niet snappen ...
Oh and don't get me wrong, Noxx is ook niks voor mij maar als ik sommige comments lees van mensen die denken dat ze het allemaal weten lig ik soms wel dubbel van het lachen.
1/ de ouderen die ik ken willen relaxed uitgaan en niet meer naar 'trendy' clubs waar geen sfeer is, het volk zich te mooi vind om te dansen, waar de muziek wat commercieel is...waar je niet binnen kan in de kleren waar je nog een uurtje geleden mee in de zetel lag
de ouderen die u bedoelt zullen waarschijnlijkl de yups zijn, de trendyboys, het 'nannovolk' zullen we maar zeggen
tuurlijk is dat iedereen zijn recht, daarom mogen wij of ik toch nog iets erover zeggen?
2/ de coole incrowd weet dan ook wat goede muziek is, en zal Noxxx mijden.
3/ en met zillion 2 bedoel ik gewoon, dat de Zillion eigenlijk een "mislukt" project was tov wat er nu gaat zijn,nl Noxxx.
4/ dat is al lang men motto; dresscode niet goed, dan ga ik elders, het leven kan idd mooi zijn. |
_________________ *Where's the time?
*SALES : http://www.discogs.com/user/StevenR_73 |
|
| Back to top |
|
| Àlvaro Chiyoko |
Posted: Thu Sep 13, 2007 5:53 pm |
|
|
Newbie
|
mislukt was zillion niet echt maar die techno namen in noxx zijn zalig , maar da nanno volk idd , pff laat dan overdreve house name kome , dan ga da in u hemd en shit mer toch ni carl cox enzo :d |
_________________ --- music is ALL --- |
|
| Back to top |
|
| df |
Posted: Thu Sep 13, 2007 6:34 pm |
|
|
|
Member
|
om toch even in te pikken op wat hier allemaal staat:
ik ben zaterdag naar noxx geweest en wat had ik aan:
replay schoenen, broek tot halfweg mijn gat en een los t-shirtje. kheb vriendelijk goeieavond gezegd tegen de portiers, die hebben vriendelijk goeieavond teruggezegd en ik was binnen.
sportschoentjes mag inderdaad niet, ik heb er veel zien terugkeren, maar er bestaan nog andere schoenen dan sneakers en kostuumschoenen hé.
en het feit dat het er vol fashionista's zit die enkel gezien willen worden is ook zever. er werd wel degelijk goed gefeest en zo commercieel was de muziek nu ook weer niet. al die vooroordelen hier zijn maw misplaatst. nu is er eens een deftige club in antwerpen en is't weer niet goed. |
|
|
| Back to top |
|
| Geordie |
Posted: Thu Sep 13, 2007 8:55 pm |
|
|
|
Newbie
|
Ik ben er zaterdag ook geweest en had de eer om in de mip zone te belanden. 5€ voor een pintje...
3€ in de gewone zaal blijkbaar. Voor mij hoeft het niet... |
|
|
| Back to top |
|
| StevenR |
Posted: Thu Sep 13, 2007 10:25 pm |
|
|
Member
|
met zillion "mislukt" wou ik bedoelen al de miserie en zever dat er is geweest, het was gewoon wachten op de sluiting....maar ik begrijp je, er was daar genoeg volk, het zat daar bomvol,...
Quote: en zo commercieel was de muziek nu ook weer niet
dus het was toch ietske commercieel
ik zou zeggen, alle Loridon's en co, amuseer u in Noxxx, het is idd goed dat er een deftige discotheek is in A'pen, zo weet 'de meute' ook wat doen.
de vooroordelen heb ik toch ook maar van bezoekers hoor, dus ik zuig die niet uit de duim.
algoed dat we nog Café Capital hebben hier, en af en toe Stereo Sushi, meer moet dat niet zijn  |
_________________ *Where's the time?
*SALES : http://www.discogs.com/user/StevenR_73 |
|
| Back to top |
|
| telford |
Posted: Fri Sep 14, 2007 5:21 pm |
|
|
|
Newbie
|
Geordie wrote: Ik ben er zaterdag ook geweest en had de eer om in de mip zone te belanden. 5€ voor een pintje...
3€ in de gewone zaal blijkbaar. Voor mij hoeft het niet...
Dus de MIP's (most important persons) moeten betalen voor hun drinken? Zo important zijn ze dan precies toch niet... Beetje vreemde situatie. |
|
|
| Back to top |
|
| FUSyke |
Posted: Sun Sep 16, 2007 7:18 pm |
|
|
|
Newbie
|
Op de site vind je een reportage over Laundry Night en de party met Digitalism.
Wed 31/10 Defected In The House > Junior Jack & Kid Creme - Mr V
Weet er al iemand iets meer over hun kalender van oktober? |
|
|
| Back to top |
|
| dino marx |
Posted: Mon Sep 17, 2007 6:05 pm |
|
|
Member
|